Kokker til Ågot Lian AS?

Marina Ogarkova marinaog at online.no
Thu May 10 08:59:28 EDT 2012

Уважаемые соотечественники,

Совсем скоро открывается новый рыбный ресторан в Тронхейме, прямо на центральной площади.

Сейчас идет набор персонала.

Те, у кого есть профессиональное образование (fagbrev) и желание работать, могут связаться с директором ресторана (ее телефон в конце письма). Ее зовут Anne, она просто суперская. Я пересылаю ее письмо.

Удачи!

С уважением,

Марина Огаркова

46418874

Hei!

Dette er en litt utradisjonell måte å søke etter folk på - jeg ser den, men saken er at vi søker etter flinke kokker til Ågot Lian AS som skal starte nå i mai / juni på Torvet i Trondheim, og vi må ty til alle midler får å få tak i personell. Og det er derfor jeg henvender meg til nettverket som jeg har og ber om hjelp fra dere!

Ågot Lian skal være et sjømatkjøkken der du kan spise på stedet, ta maten med hjem, eller sitte på uteserveringen midt på Torvet og nyte norsk sjømat og god drikke! Vi vil også tilby catering og muligheter for å bestille bord for lukkede selskap.

Sjømaten skal lages av de beste råvarene Trøndelag har å by på, og rettene skal være enkle, smakfulle og en skal kjenne igjen både råvarene og rettene på den gode smaken.

Kjenner du noen eller vet om kokker som ønsker nye utfordringer og vil delta i utviklingen av et nytt sjømatkonsept, er det fint hvis du kan formidle denne mailen eller min kontaktinfo videre.

Tusen takk på forhånd for hjelpen!

Hilsen

Anne Morkemo

--